El passat 1 de juny DAU va participar en la II Fira d’Economia Social i Solidària del districte de La Marina (Sants Montjuïc), en què es troben ubicades les instal·lacions de la Fundació.

Entitats com Bravas amb el feminisme, Dum Dum Social, Homeless Entrepreneur, Economat Social i Detergent a Granel entre d’altres, varen donar-se cita a la II Fira d’economia Social i Solidària que, juntament amb la Fundació Dau treballen amb especial atenció els diferents eixos socials i econòmics com l’exclusió social, l’alimentació de proximitat i ecològica, el reciclatge i la inclusió al mercat laboral.

La fira tenia com a objectiu  donar a conèixer les entitats que hi ha al districte i els serveis que ofereixen a totes les persones que viuen al barri de la Marina i, d’aquesta manera, donar visibilitat a les entitats i poder fer-ne xarxa entre elles.
DAU va participar amb un stand on es podia trobar informació dels diferents serveis que ofereix la Fundació, així com alguns dels productes que fan els usuaris del Servei Prelaboral al taller de fusteria.

Podeu ampliar la informació clicant al link