Els participants del programa d’inserció laboral de la Fundació Dau juntament amb una quinzena de persones pertanyents a diverses entitats de la Marina varen visitar Bauhaus.

L’empresa especialitzada en la venda de tot tipus d’articles relacionats amb la llar, els va oferir informació sobre els valors de l’empresa i sobre els perfils professionals més demandats, així com els mètodes de selecció que porten a terme.

Aquesta visita, celebrada el passat 26 de juny, forma part d’una de les accions que s’inclouen en el Pla de Desenvolupament Econòmic de Sants-Montjuïc PDE (2017-2021) que s’han exercitat  al grup de treball de Formació Ocupació on es reuneixen entitats de la Marina i empreses de la Taula d’Empreses, en les que Fundació DAU n’és membre integrant.

Podeu ampliar la informació en el link.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]