[vc_row][vc_column][vc_column_text]La Fundació privada DAU ha estat convidada, juntament amb altres entitats, a participar en la mostra “Mentalitzados con la salud mental” organitzada per Fundació MAPFRE amb l’objectiu de donar visibilitat a totes les persones que pateixen un problema de salut mental i donar suport a la tasca de les entitats que treballen per millorar-ne la qualitat de vida.

La mostra ofereix la possibilitat de conèixer les iniciatives dutes a terme per nou entitats socials, col·laboradores del projecte “Juntos Som Capaces de Fundació MAPFRE”. Al llarg del recorregut es poden observar diferents panells amb informació i fotografies del treball que fan diàriament les associacions per millorar la qualitat de vida d’aquest col·lectiu.

A Mentalitzats amb la Salut Mental hi participen: AREP, per la salut; Fundació privada Molí d’en Puigvert; Salut Mental Catalunya; Fundació Els Tres Turons; Grup CHM Salut Mental; Fundació privada Dau, Salut Mental; Fundació Viver Bell-Lloc; AMMFEINA, Salut Mental Catalunya; Associació Soci Cultural Radio Nikosia.