Fundació Dau | MEMBRES DE LA FUNDACIÓ DAU VISITEN L’EMPRESA BAUHAUS DE LA ZONA FRANCA

MEMBRES DE LA FUNDACIÓ DAU VISITEN L’EMPRESA BAUHAUS DE LA ZONA FRANCA

Els participants del programa d’inserció laboral de la Fundació Dau juntament amb una quinzena de persones pertanyents a diverses entitats de la Marina varen visitar Bauhaus.

L’empresa especialitzada en la venda de tot tipus d’articles relacionats amb la llar, els va oferir informació sobre els valors de l’empresa i sobre els perfils professionals més demandats, així com els mètodes de selecció que porten a terme.

Aquesta visita, celebrada el passat 26 de juny, forma part d’una de les accions que s’inclouen en el Pla de Desenvolupament Econòmic de Sants-Montjuïc PDE (2017-2021) que s’han exercitat  al grup de treball de Formació Ocupació on es reuneixen entitats de la Marina i empreses de la Taula d’Empreses, en les que Fundació DAU n’és membre integrant.

Podeu ampliar la informació en el link.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]