Fundació Dau | Inserció laboral de persones amb problemes de salut mental

La Fundació DAU

Coneix la nostra entitat

QUÈ ÉS

Una organització socialment responsable, amb una clara voluntat transformadora.

MISSIÓ

Millorar la qualitat de vida i l’autonomia de les persones amb problemes de salut mental.

VALORS

Implicació, professionalitat, honestedat, cooperació i innovació.

OBJECTIUS

Garantir la igualtat d’oportunitats en el treball per a les persones amb problemes de salut mental.

Persones ateses des de 1992

Empreses han col·laborat amb la Fundació

Persones han accedit al món laboral en els últims anys

Anys d’experiència ens avalen

Serveis a les persones, també a les empreses.

En col·laboració amb: Obra Social “La Caixa”, Departament d’empresa i ocupació de la Generalitat de Catalunya i el Fons Social Europeu.

SERVEIS A LES PERSONES

Ens dediquem a millorar la qualitat de vida i l’autonomia de les persones amb problemes de salut mental amb l’objectiu de garantir la igualtat d’oportunitats en el treball per a les persones amb problemes de salut mental.

+INFO

SERVEIS A LES EMPRESES

Donem resposta a les empreses interessades a contractar persones de la nostra borsa de treball i els oferim informació i assessorament per a la contractació, la selecció i la formació.

+INFO

VOLS COL·LABORAR AMB LA FUNDACIÓ DAU?

Si ets una persona física o si ets una empresa, hi ha moltes formes de participar.

EL BLOG DE LA FUNDACIÓ