DAU, en compliment de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, l’informa que: La seva denominació social és Fundació Privada DAU, el seu CIF és G60184348. Es troba inscrita al Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el Num. 2599. El seu domicili social està en Polígon Industrial De la Zona Franca, Carrer C, 12-14, 08040 Barcelona. Per comunicar-se amb DAU, posem a la seva disposició el mail: info@laboratoridau.com, o pot fer-ho al seu domicili social.

Fundació Privada DAU (en aquesta web també citada com DAU), informa que el web www.laboratoridau.com té per objecte facilitar, al públic en general, el coneixement de les activitats que aquesta organització realitza i dels productes i serveis que presta a seus clients. Tots els continguts d’aquesta web són propietat de Fundació Privada DAU.

Correspon a DAU l’exercici exclusiu dels drets d’explotació dels mateixos en qualsevol forma i, en especial, els drets de reproducció, distribució, comunicació pública i transformació. Es concedeix el dret de reproducció parcial del seu contingut sempre que concorrin les següents condicions:
• Que sigui compatible amb les finalitats del web www.laboratoridau.com.
• Que es realitzi amb ànim d’obtenir la informació continguda i no amb propòsit comercial.
• Que cap dels documents o gràfics relacionats en aquest web siguin modificats de cap manera.
• Que cap gràfic disponible en aquest web sigui utilitzat, copiat o distribuït separadament del text o resta d’imatges que l’acompanyen.
• Que sigui comunicat prèviament a DAU.