Operari/a de neteja a Laboratori Fundació DAU

Tasques

• Executar tasques de neteja seguint la seva fitxa de treball  i tenint en compte les instruccions  del seu responsable directe
  • Preparar el material i estris  necessaris per portar a terme la tasca, mantenir-los en perfecte estat i desar-los en finalitzar la tasca.
  • Omplir diàriament els registres de neteja
  • Col·laborar en la realització d’inventaris de material.

Es requereix

• Titulació – estudis primaris
  • Experiència en tasques de neteja
  • Imprescindible: Certificat de discapacitat

Condicions laborals

• Jornada: 20 hores setmanals
  • Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 12:00
  • Lloc de treball: Barcelona, Polígon industrial Zona Franca
  • Salari 516  € mensuals  x 14 pagues (7.220€/ bruts anuals)
  • Incorporació immediata

Accessibilitat en transport públic

BUS    : LÍNIES 21, 109  I 110

Metro:  parada Ecoparc (Línia 10 Sud) i    Parc Logístic (Línia 9 Sud)

Aplicar

Adjunta el teu CV

Camps oligatoris*

Accepto la política de privacitat

Accepto la política de protecció de dades

En virtut del Reglament (UE) 2016/679 de 27 d’abril de 2015 (GDPR), de Protecció de Dades Personals, FUNDACIÓ PRIVADA DAU, l’informa que les seves dades personals s’incorporaran al nostre registre d’activitats currículums, amb la finalitat de disposar del seu CV per portar a terme processos de selecció de personal.

Mentre no cancel·li expressament les seves dades personals dels nostres fitxers, entenem que continua interessat a formar part dels mateixos per futurs processos de selecció, fins que ho considerem oportú, i sigui adequat a la finalitat indicada. Vostè té Dret a Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s’explica a la informació addicional.

Informació addicional: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web: http://www.laboratoridau.com/data/legal.php, o a través de correu electrònic a info@laboratoridau.com junt amb prova vàlida en dret, com fotocòpia del D.N.I. i indicant a l’assumpte “PROTECCIÓ DE DADES”.