Fundació Dau | Què és

Què és

Missió

La Fundació DAU és una organització socialment responsable, dedicada a millorar la qualitat de vida i l’autonomia de les persones amb problemes de salut mental a través de la incorporació a un treball de qualitat i dignament remunerat.

El projecte de la Fundació DAU neix el 1992 amb una clara voluntat transformadora i el repte de garantir la igualtat d’oportunitats en el treball per a les persones amb problemes de salut mental.

Els nostres valors

IMPLICACIÓ

Cadascú de nosaltres assoleix un compromís amb la missió social de la fundació, a la qual contribuïm des de la nostra posició i reforcem així el nostre sentit de pertinença.

PROFESSIONALITAT

Millorem i adquirim noves competències a través de l’impuls de la formació continuada, fet que ens permet ampliar els nostres coneixements i enriquir-nos com a organització i com a persones.

HONESTEDAT

Duem a terme una gestió econòmica i ètica transparent en els serveis, en la relació amb els nostres treballadors, clients, proveïdors i col·laboradors, així com amb les altres entitats del sector.

COOPERACIÓ

Col·laborem amb altres iniciatives i entitats amb projectes afins per contribuir en la creació i difusió del coneixement en l’àmbit de la salut mental.

INNOVACIÓ

Cerquem contínuament metodologies, processos i tecnologies noves que ens permetin millorar la qualitat i l’eficiència dels nostres serveis a les persones i empreses.

Objectius de la fundació

Fomentar l’ocupació de persones amb problemes de salut mental, mitjançant la consecució de la seva integració laboral.

Promoure i gestionar iniciatives empresarials, en empreses socials i centres especials de treball que fomentin l’ocupació laboral estable, de qualitat i dignament remunerada a persones amb problemes de salut mental.

Promoure i realitzar accions formatives per a persones amb problemes de salut mental, educadors, empresaris, familiars i altres parts interessades.

Promoure i gestionar recursos per a la inserció laboral, d’ocupació del temps lliure, de suport a la vida autònoma i altres activitats que contribueixin al benestar de les persones amb problemes de salut mental.

Promoure accions de sensibilització en salut mental i establir col·laboracions amb associacions, institucions, administració i federatives d’aquest àmbit.

Promoure la investigació sobre aspectes relatius al benestar i a la salut mental de les persones.