Fundació Dau | Col·labora amb la Fundació

Col·labora amb la Fundació

Hi ha moltes formes de col·laborar amb la Fundació DAU i crear valor afegit, tant des de la teva empresa com a nivell personal.

A més a més, recorda que si la teva companyia col·labora amb DAU, obtindràs beneficis laborals i fiscals per a les empreses, derivats del compliment de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat.

Com pots ajudar?

Si ets una empresa

Mitjançant la contractació de treballadors del servei d’inserció DAU a la teva empresa.

Amb la realització d'un contracte mercantil o civil amb el CET DAU per a la prestació de serveis de manipulats externs o condicionament de medicaments a l’activitat normal de l’empresa.

Fent donacions o patrocinant activitats d’inserció laboral de persones amb problemes de salut mental.

Amb la contractació d'un enclavament laboral a les instal·lacions de l’empresa per a un servei que guardi relació directa amb la teva activitat.

Si ets una persona física

Amb col·laboracions en assessories tècniques en projectes de diversificació i innovació.

A través de la cessió o donació d’actius que es dedicaran a activitats d’inserció laboral, creació d’ocupació i formació laboral de persones amb problemes de salut mental.

Fent donacions o patrocinant activitats d’inserció laboral, creació d’ocupació, i formació laboral de persones amb problemes de salut mental.

També es pot col·laborar

Amb la cessió o donació d’actius o també d’hores d’empresa que es dedicaran a activitats d’inserció laboral de persones amb problemes de salut mental.