El programa Incorpora ha organitzat a Caixa Forum Barcelona una nova jornada “Ment Oberta a la Inclusió Laboral” dins el marc del programa Incorpora Salut Mental.

La Fundació Dau hi ha participat un any més amb la ponència de la Núria de Zavala, tècnica de prospecció de la Fundació que ha explicat la tasca que s’està portant a terme des de DAU.

A la jornada que hi van assistir prop de 350 representants del sector, té per objectiu animar el món empresarial a esdevenir un agent actiu de salut, promovent pràctiques que ajudin a prevenir i promoure la salut mental i el benestar dels seus treballadors.

El programa treballa amb més de 40 entitats especialitzades en l’atenció a aquest grup de població, que assessoren i donen suport a les més de 400 entitats que impulsen aquesta iniciativa d’inserció sociolaboral en tot el territori espanyol.