Fundació Dau | Gran èxit d’assistència al 25è aniversari de la Fundació Dau

Gran èxit d’assistència al 25è aniversari de la Fundació Dau

El passat 5 de juliol vàrem celebrar els 25 anys de la nostra Fundació. Més d’un centenar de convidats, entre els que hi figuraven, usuaris, tècnics, familiars i amics, varen acompanyar-nos durant tota la vetllada.
En un espai impressionat i fantàstic per a l’ocasió com fou l’Antiga Fàbrica Estrella Damm, la festa va estar amenitzada pel grup de rock 7of us que ens va fer gaudir de valent amb èxits de rock clàssic durant gairebé dues hores.
Fou una festa entranyable que ens deixa un boníssim regust i ens dona força per continuar treballant. Així doncs, volem aprofitar aquestes línies per agrair a tots els que ens heu donat suport i us heu implicat amb nosaltres per a fer possibles els somnis de la Fundació.

Moltes gràcies i fins la propera!

GRUP SEVEN OF US EN PLE CONCERT