[vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css_animation=””][vc_column][vc_column_text]El passat 16 de Juny de 2017 va ser un divendres diferent i molt divertit. Tot l’equip que formem part de la Fundació Dau vàrem celebrar una jornada festiva a la platja amb motiu dels 25 anys de la Fundació.
La platja del Club Nàutic de Castelldefels a Barcelona fou l’escenari d’unes olimpíades organitzades per a l’ocasió en les que tots i totes, dividits per equips, vàrem poder participar de les proves esportives que es realitzaren tant a la sorra com a l’aigua.
La jornada va finalitzar amb un dinar i un desig comú: poder celebrar 25 anys més de la Fundació.

La Fundació Dau

Fa 25 anys la Fundació Dau va creure en la capacitat de les persones que patien un trastorn mental i que en aquell moment estaven excloses de la societat i òbviament del mercat laboral. Després de tot aquest temps de treball, els 78 treballadors i treballadores de la Fundació hem pogut celebrar l’assoliment del nostre objectiu principal: la inclusió laboral de qualitat per a més de 300 persones amb trastorn mental al llarg d’aquests primers 25 anys de treball.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css_animation=””][vc_column][/vc_column][/vc_row]