Fundació Dau | “Les diferències sumen”, Fundació Dau a la revista Ànima

“Les diferències sumen”, Fundació Dau a la revista Ànima

Laura González, tècnica d’inserció́ laboral de la Fundació́ Dau, i Blai Sanahuja, usuari de la Fundació i treballador a l’empresa Decathlon, són dos dels protagonistes del número de tardor-hivern de la revista Ànima.
La publicació, editada per l’Obra Social La Caixa, dedica aquest número a la integració social i laboral de les persones amb trastorns mentals.

Descarrega aquí la revista per a llegir les entrevistes i conèixer millor el projecte Incorpora Salut Mental.